Förkyld

Kände mig sjuk i fredags men det händer ganska ofta att jag känner mig sjuk men sen blir det liksom inget så jag bad om att på ta kompledigt de sista 3 timmarna som var kvar av arbetsdagen. Gjorde ändå inte någon nytta satt bara och stirrade in i skärmen. Gick hem och sov och träffade C och J 19.00 för att handla tillsammans till vår filmkväll och under kvällen kom förkylningen. Vi åt och bakade tillsammans, jag hade gjort banoffepaj dagen innan och vi gjorde chokladbollar. Vi kollade på Law Abiding Citizen och sedan Focus. Bra filmer! När jag lämnade mitt ex 2010 var jag på kvällen hemma hos en kompis, Sanna, och kollade på en film. Jag älskade filmen och har försökt hitta den under de här åren men aldrig lyckats men nu har jag äntligen gjort det; Law Abiding Citizen! Vi kollade på den bara av en ren slump och jag märkte att jag kommer ihåg lite fel av handlingen och det är därför jag inte hittat den.
 
Min syster var på besök lördag-söndag och det var ganska tufft när jag var sjuk och egentligen bara ville ligga i sängen och sova men ibland får man offra sig. Det är måndag idag och jag är hemma från jobbet. Om 1 vecka åker jag iväg med jobbet och då måste jag vara frisk för att orka...
 

Kommentera här: