Sömnlöshet, lägenhetstitt och akvariefix

Jag sover så fruktansvärt dåligt. Vill bara ha ut honom nuuuu! Idag har jag inte mått så bra. Känt mig svag, illamående, lite huvudvärk, trötthet... kroppen har i allmänhet varit i olag.

Kollade på en lägenhet med Chris idag på förmiddagen. En stor lägenhet på 114 kvm högst upp, stor balkong med eftermiddag- och kvällssol, 3,8 meter i tak, 2 sovrum och underbar planlösning. Den ligger nära där jag bor nu. Chris vill att vi tackar ja, jag får separationsångest från min lägenhet och behöver "känna efter" lite. Det är svårt med förändringar ibland. Lägenheten är dock den mest perfekta jag kan tänka mig och det är inte många gånger man får chansen till en sån här fin.

Efter lägenhetstitten åkte vi till en akvarieaffär och köpte två elefantsnäckor och utanför min lägenhet stod en leverans av lite saker jag beställt från en djuraffär på nätet. När jag fixat i akvariet (se bild) så tog jag en tupplur innan jag träffade Sandra och tog en fika som bestod av en räksmörgås och latte.

(null)


Kommentera här: