Borås, fritidshus och IK

Borås var otroligt fint! Skulle kunna tänka mig att flytta dit. Var där med mina kollegor onsdag-fredag, så jag kom alltså hem igår. Jag och en kvinnlig kollega tog en promenad på en mil i Borås så vi fick se ganska mycket av staden. Har kollat lite på vad villor kostar och priserna är betydligt lägre jämfört med villorna här. Drömmer om att köpa en villa, radhus eller lägenhet men har också kollat på fritidshus. Ett fritidshus nära mig med sjöutsikt skulle vara så mysigt.
 
Min vän IK är på besök i stan. Hon kom till mig igår kväll. Vi satt och pratade, lyssna på musik och IK drack vin medan jag drack vatten eftersom jag fortfarande har problem med min mage. Vid midnatt tog vi oss till stans populäraste uteservering där de har värmelampor (var väldigt kallt ute) och satt där någon timme innan vi gick till en bar inomhus och cyklade sedan hem vid 02. Vaknade 10.45. Träffade upp IK och BA och åt lunch. Eller de åt och jag drack vatten. De hade inga bra vegetariska alternativ och jag var inte alls hungrig, bara illamående. När vi sagt hej då hade jag börjat bli hungrig så jag gick till mitt favoritställe där de har världens godaste falafel och köpte med mig hem.
 

Kommentera här: